Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vladimíre a to jsem to tvé dílo objevil až dneska. No, nevadí, protože na pěkné věci nepůsobí čas.R^

2 0
možnosti
Foto

Dík, to se čte dobře.

A fakt, jak dí klasik, "nikdy není pozdě", a kterak dím já: "To nejlepší nás ještě čeká!"

;o)

0 0
možnosti
Foto

...o trikoletu ani nemluvim, ale aji ta nova fotka je dost dobra! A navic v banikovskych barvach! To se mi libi ;-D Brzy budeš hrat v druhe lize! Teda fotbal myslim, v trikoletach to je prvni liga. R^

3 0
možnosti
Foto

Inu, ona vlajka na profilovce sice není fotbalová, ba je o poznání starší než baníkovská, ale taky ji leckteří bimbasové v neradi vidí vztyčenou. ;o)

Ovšem i Baník mi bude v lize chybět - doufám, že aspoň ne nadlouho.

0 0
možnosti
Foto

... pramínek rusých vlasů - do Prčic, pročpak mi to Vladimíre děláte, he? Co po to se smí? Takhle strašit? Dojímat? O vánocích? Hrůza, kdo to má číst. Přepadla mne touha ... ouha, já nejsem básník - leda tak "basnik" s kratkim, měkkim - blyštivé sebeklamy - tsss - jdu taky něco sesmolit, slepím to "kanagomem"! ;-D Nádhera, nádhera - co víc lze říctR^;-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuju, Karle, a mám-li, omlouvám se!

A vyvedený zbytek Vánoc (však končí až na Tři krále).

;o)

1 0
možnosti

J43o30s13e63f 37H61e15j24n42a

24. 12. 2015 14:23

...drobné blyštivé sebeklamy...už mne trochu míjejí, zato odlesk v hladiině času trochu umím....:-):-)

1 0
možnosti

Vládi, ale já jsem přeci blond....?! ;-D:-P

Moc pěkné, hezké svátky přeji!! :-)V

1 0
možnosti

To je třpytu a lesku. Přímo sváteční zamyšlení.....

1 0
možnosti
Foto

Tak nějak to holt vyšlo.

;o)

Dík!

1 0
možnosti

J69a14r58a 38R29a24n49k

23. 12. 2015 22:45

Basnikum se tezko odpovida, snad jen - krasne a pisu s usmevem na tvariR^

1 0
možnosti
Foto

Však psala tuším Gertrude Stein, že kumštýři je kritika k hounu, anžto on potřebuje podrbat za ušima (nebo tak nějak).

Dík (já i moje záuší)!

1 0
možnosti
Foto

Most zrcadlí v řece sám sebe. Jen blázen půjde na druhý břeh po jeho odrazu.

2 0
možnosti
Foto

Mně se to, Vladimíre, líbí. Myslím, panu Karlu Boháčkovi se to bude líbit také, zmiňuješ tam jeho oblíbenou barvu dámských pačesůR^

1 0
možnosti
Foto

A jestli ne, ať si mě nepřeje!

;o]

Dík!

0 0
možnosti
Foto

Krásné, Vladenko. Také přeji svátky plne pohody :)

2 0
možnosti
Foto

I toť, Helenění mně milý!

;o]

1 0
možnosti
  • Počet článků 380
  • Celková karma 39,76
  • Průměrná čtenost 2643x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.