Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

O16t15a 63V32á69l65e58k

27. 7. 2015 12:47

Vytušený a vytužený. To je skoro jako rozpuštěný a vypuštěný, což mne nepřekvapuje. Ostatně, kdo jiný po Bertoldim. Nedivil bych se, kdyby vyšlo najevo, že autorem není Mistr Gottwald, nýbrž inspektor Klečka:-)

1 0
možnosti
Foto

Pravda, někdy opisuji. Nejraději ovšem od sebe.

;o)

0 0
možnosti
Foto

Poděkuji uctivě za pobavení a jen tak mezi námi - ani čárku bych nezměnila. Ale jenom že jsi ten slavnej houmlesák.

2 0
možnosti
Foto

Možná Ti to jednou ve slabší chvilce prominu. Ale jen proto, že máš zvrhlý vkus!

0 0
možnosti
Foto

Já četla "vyztužený":-)

Tak nevím, jestli ti mám dát karmu, aby to nevypadalo, že ti lezu do zadku:-)) Dyť tě znám z tý...Ordinace;-D

1 0
možnosti
Foto

Mě neoblbneš, já stejně vím, že mi dáš karmu za to, že dělám skivělé zelňáky!

;oĐ

1 0
možnosti
Foto

Pakliže bys zaklap dekl

každej by svůj baret smekl

Některej i klekl

a žalem hekl

1 0
možnosti
Foto

to není demence, ale to, že se mi to asi 5 minut nenapsalo....

1 0
možnosti
Foto

Když Ty bys zaklap dekl

každej by baret smekl

některej i klekl

a žalem hekl

0 0
možnosti
Foto

Trojtužec neobecný - vzácná to bylina R^R^R^

1 0
možnosti
JH

Umělče Vladimíre!!! Já tě čtu rád jenom jako vtipného člověka, nevadí? Napsal bych i dědka, ale to už jsem já a spokojený. Patříš k malým dědkovým radostem, možná neuměleckým, ale milým. Díky. R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, Josefe, tak je to v pořádku. A anžto ve věku dědkovském jsem, beru i "dědka" (jakkoli vnuctvem obdařen, nakolik vím, ještě nejsem).

Pozdrav, dědku!

:o]

0 0
možnosti
Foto

Dovolil bych si (s omluvou) malou "korekturu" vaší básničky, aby byla rytmičtější:

Jednou z nejčernějších tuh,

bych seznam marných sepsal tuh.

Pak bych smekl,

zaklapl dekl,

vytuhl, a už zůstal tuh.

1 0
možnosti
Foto

Děkuju za snahu o pomoc, Jiří. 

Jenže mně se to holt zamlouvá, jak jsem to napsal, a zamlouvá se mi to tak víc. Zřejmě jsem i trochu paličák.

;o]

2 0
možnosti
MS

Kdo se takto tuží,

nebude hned tuhý.

1 0
možnosti
Foto

Kdo ví. Ale ještě je čas (přinejmenším nějaký).

;o)

0 0
možnosti
  • Počet článků 383
  • Celková karma 39,83
  • Průměrná čtenost 2622x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.