Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nemá to chybu jako vždy.

Protože mám docela živou obrazotvornost, hodně jsem se pobavil tím SMS bobrem (předpokládám, že ve švédském provedení to bude albín).

1 0
možnosti
Foto

To by se ale esemeskou moc nepoznalo, ne? ;o]

Á propos, když mě tahle pointa napadla, samozřemě jsem si to taky představil (a chechtal se - možná jsem samožer, ale furt lepší než samoser).

;o)))

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, a tím je nhlavní oučel splněnej.

Dík za tu zvěst! 

:o)

0 0
možnosti

Chtěl jsem zvolat "ježkovy voči!!". Ale pak mi došlo, že ježek už to má chudák za sebou ;-D

1 0
možnosti

P51e67t62r 36N79o79v33á74k

23. 7. 2015 11:29

Tak to jóóó! ;-DR^

1 0
možnosti

J11a43r81a 37R78a31n39k

19. 7. 2015 20:03

Parada, dovolim si preposlat daleR^R^

1 0
možnosti
Foto

Určitě. - Samozřejmě nejlépe do Švédska...

Dík!

0 0
možnosti
Foto

Ty šävle v Gävle si nepamatuju, asi okno. ;-D;-D;-D

Dík, pobavilo. R^

1 0
možnosti
Foto

Možná to je. Ale píšem poezii, ne biografii.

;o]

0 0
možnosti
Foto

Dokonale! Zvlaště "Ježek už je v rozkladu". ;-DR^

2 0
možnosti

Vladimíre, jako puncovanej samožer to píšu nerad, ale jsi fakt dobrej. Navíc zábavnej a to určitě není málo.R^

2 0
možnosti
Foto

Budu se sice pýřiti, však dík!

:o]

0 0
možnosti
  • Počet článků 381
  • Celková karma 39,62
  • Průměrná čtenost 2636x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.