Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Přiletěl jsem jako ten opožděný husák trochu za hejnem a ony kachny.R^R^

Příště více romantiky, s tím jarem.8-o

1 0
možnosti
Foto

Snad se zas pokusím o romantiku.

;o)

0 0
možnosti

napada me Cimrmanovske:kachny, kachny, kachny

peknej den preju

3 0
možnosti
Foto

Napadá naprosto správně (poslední dva verše jsou citací z filmu).

;o)

0 0
možnosti
Foto

Ozaj, zvnútra to tak vyzerá. ;o)

0 0
možnosti
Foto

Kachny, Vláděnko, kachny... ;-)

1 0
možnosti
Foto

A víš, že mne to tak trochu napadlo?. ;o)

1 0
možnosti

...a příště budou kozičky? ;-);-D:-PV

0 0
možnosti
Foto

Vladimíre, hezké, dostal jsem chuť na něco ze zelímR^

2 0
možnosti
Foto

Ptáš se, co je to za ptáci?

Sám jsi řekl. 

Přece ptačí šviháci!

;-) R^

2 0
možnosti
Foto

Moc pěkné, náladu povznášející...R^;-)

2 0
možnosti
Foto

No tím líp a dík za tu dobrou zvěst!

:o]

0 0
možnosti

Vladimíre, skvělé: Moc optimistický blog, Textem i nádhernými obrázky. Pěkný start dne.....:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tak nějak bych si to holt přál. ;o]

Dík!

1 0
možnosti
Foto

Dle názvu jsem čekal něco jiného, řekl bych lepšího, ale fotky jsou to moc pěkné. R^:-) 

Taky na jaře na procházkách někdy sleduji kachny.

2 0
možnosti
Foto

Já se za to zklamání omlouvám!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS