Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chvíli se zdá, že padá ale najednou střih a je tu zase zima. Tak nevím....

Každopádně karma R^

1 0
možnosti
Foto

Já taky ne.

Ale i tím je svět krásnej.

Dík!

:o)

0 0
možnosti
Foto

Blahopřeji k blogerskému bronzu!

1 0
možnosti
Foto

Děkuju!

Na mne je to víc než se dalo čekat. Měl jsem se však asi víc snažit a psát líp. Protože já třeba ne, ale poezie jako taková by si zasloužila uspět lépe než sebechytřejší psaní o politice.

0 0
možnosti
Foto

Vladimíre  otvírám dlaně dlouhou dobu a zatím nic. Tak jsem ty verše přečetl nahlas a věřím, že už to tady konečně bude. R^

1 0
možnosti
Foto

Určitě!

Ta víra je důležitá!

;o]

1 0
možnosti
Foto

Když padá jaro do dlaní

i klaun se dlouze uklání :-)R^

2 0
možnosti
Foto

To už snad ani nebude náhoda, že po pravé ruce mám rozčmáraného cosi o klaunovi...

;o)

1 0
možnosti
AS

Nojo no, tak se furt nechlubte. Obyčejní zloději jste, takhle nám brát teploučko. ;-)

Báseň i foto krásné, přeju ať je jaro opravdu náderné a plné energie, tepla a světla. R^

1 0
možnosti
Foto

My se nechlubíme, Sandy, to je jen trocha sdílené radosti, že jsem toho dalšího jara dožil.

:o)

1 0
možnosti
Foto

Kéž by nám to jaro už do dlaní konečně padalo... :-) Moc krásná slova :-)

2 0
možnosti
Foto

Bacha, aby to nebylo jako s Roubíčkem, co se pravidelně modlil v synagoze za výhru v loterii (až mu jednou JHVH povídá, ať už si konečně taky koupí los). Ty dlaně je holt taky třeba nastavit. ;o)

Dík, Helenění! :o]

1 0
možnosti
HBM

Jak já bych padala do dlaní, ... takhle zjara;-D. A on podzim;-D.

Tvoje jaro je krásnéR^.

1 0
možnosti
Foto

Eslipa to náhodou nejni jen taková autorská licence...

Dík!

0 0
možnosti

Vladimíre, pěkně Vás ovanul jarní vítr. A z té "bokové" múzy a hlazení, je pěkné duševní pohlazení.

R^V

2 0
možnosti
Foto

Jo, ofouklo - i když tu dneska padalo zas to bílé svinstvo.

1 0
možnosti
Foto

jen nastavuj, nastavuj:-)

1 0
možnosti
Foto

Však co mně taky už zbývá, že? ;o]

0 0
možnosti

..a když dlaně jarem vonící, pohladí boky vlnící...;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 383
  • Celková karma 40,02
  • Průměrná čtenost 2622x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.