Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dříve kachny nechávali na okurkovou sezónu, zdá se, že je to nyní celoroční móda. Ale dělat v inzertním oddělení...KarnaR^

1 0
možnosti

R^Co je to za ptáky?....kachny...kachny...kachny...

2 0
možnosti
Foto

Taky jsem si to říkal, když jsem je převčírem pro tenhle blog fotil. 

;o)

1 0
možnosti
Foto

Šťastnou náhodou jsem se dostal na blog mně dosud neznámého skvělého poety. Není Gottwald jako Gottwald! Tento pan Gottwald působí ve finále blogera roku mezi kremrolemi jako zjevení. Indiáni by jej nejspíš přejmenovali na "Svěží vánek" či nějak podobně.  Ještě před hodinou by mne ani ve snu nenapadlo hlasovat. Nyní je všechno jinak:)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, to je milé!

Ani Vám nevycinkám, kde jste se to doposud po českých luzích a blozích toulal. ;Đ

0 0
možnosti
Foto

Vladímire za mě osobně- líbí se R^

1 0
možnosti

Všechny novinářské kachny nelze postřílet. A že těch novinářů spousta kejhá. 8-o Karma Vladimíre R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuju. Když už jsem si dal včera práci s nafocením aktuální ilustrace, tak potěší, když si toho někdo všimne.

;o)

Díky!

0 0
možnosti
Foto

Bez donucení jsem svobodně, Vladimíre, karmovalR^

1 0
možnosti
Foto

Bravo (řekl bych, skvělý vkus...).

;o]

0 0
možnosti
Foto

Ani tenhle boj se nevzdává! :-)R^

5 0
možnosti

;-OTeď hlavně napsat jinotaj,

      co stejně dávno všichni znaj...!!R^R^

2 0
možnosti
Foto

Jinotaj?

Nu třeba taky časem...

;o)

0 0
možnosti
  • Počet článků 383
  • Celková karma 40,32
  • Průměrná čtenost 2622x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.