Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To jsem se pobavil... nakonec i při čtení diskuze - a poučil, cože je to limerik. Díky všem, ale hlavně Tobě, Vladimíre!

0 0
možnosti

Ďakujem, bolo to potešujúce! Fajnová robota. R^

1 0
možnosti

Byl jeden darebný nezbeda z Volyně,

psal verše necudné, psal verše nevinné,

ale vždycky vtipné dost,

pro srandu i pro radost,

ten starý nezbedný dareba z Volyně.

6 0
možnosti
Foto

Jejda, dík! - Takořka se pýřím! ;o]

0 0
možnosti
Foto

Milý, chytrý, vtipný. R^

6 1
možnosti
Foto

Díky za zprávu, Tome, že na někoho to působí, jak jsem chtěl.

;o]

0 0
možnosti

Varianta A) Pan autor chce poznat, kdo opravdu má vkus a jakési lyrické cítění, a kdo je jen jeho "kamarád", co ho plácá po zádech za všechno a kolem se chlubí, já jsem napsal tomuhle, co..., no já se s ním kamarádím, ano, ano...

Varianta B) Autor klesnul na dno bulváru a dává lidem, co chtějí, bez ohledu na to, že se z něj stal zaprodaný pisálek.

Teda, pane autore, já měl o Vás jakési mínění, dokonce jsem se zmiňoval o talentu - ale tohle je žumpa pro čtenáře Blesku a Aha.

0 5
možnosti
Foto

Děkuji za návštěvu, za příspěvek i za názor. 

Sice je mně jasné, že se nemůže líbit všechno všem. Ale protože se radši dělím o radost, paradoxně je mi stejně vždycky trochu líto, když se to u všech nepodaří, natožpak, pokud někoho tak hluboce znechutím jako Vás. Promiňte mi prosím, můžete-li, že jsem se tak hluboce dotkl Vašeho jemnocitu!

Ono totiž ještě horší ve Vašich očích bude, když Vám prozradím, že jste se nestrefil a z Vámi uváděných variant není pohříchu pravdivá ani jedna; mne psaní těch reminilimeriků bavilo, a zveřejnil jsem je tudíž proto, že by třeba mohly potěšit či pobavit i někoho jiného. 

;o]

4 0
možnosti
  • Počet článků 382
  • Celková karma 38,18
  • Průměrná čtenost 2629x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.