Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

;-)Jo, kolíčky by mohly vyprávět....ach, tolik stisků, styků, ludibundiček...

1 0
možnosti
Foto

Aááách to je krásné

2 0
možnosti
Foto

no prostě jsou to opeřenci:-)

1 0
možnosti
Foto

Asi je budu muset prozkoumat znovu. ;o)

0 0
možnosti
Foto

Těší mne, starej ošklivej. ;Đ

1 0
možnosti
Foto

Mel jsem tento problem, ale vyresil jsem ho jednoduse. Prestal jsem na venkovni suseni kolicky pouzivat... Ted uz se mi kolicky neztraci ;) ...za to mi mizi pradlo

3 0
možnosti
Foto

Plat prdné, tady i ty uvnitř.

;o)

0 0
možnosti

a nekdy s sebou taky odnaseji ponozky

ale vzdycky jen jednu z paru

5 0
možnosti
Foto

A liché ponožky se vrší a vrší...!

;o)

1 0
možnosti
Foto

;-DR^

ještě by mě zajímalo, kam mizí malé nože na krájení zeleniny (ovšem určité podezření mám, jelikož jsem jich už několik objevila v nářadí manžela, táty, dědy, tchána.....asi mají nožičky, ty nože)

3 0
možnosti

Hodně jich taky končí v odpadkovém koši spolu se slupkami brambor (to je zase doména žen). :-)

2 0
možnosti
Foto

A vlaštovky na oplátku hrají si na držení prádla :-)R^

http://www.1designperday.com/2009/07/08/bird-clothes-pins/

4 0
možnosti

Prima katalog s ptačíma kolíčkama - asi v US díra na trhu 8-oR^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS