Diskuse

Čekatelé

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A to jsem si myslela, že se budu radovat... A musela jsem se zamyslet...

1 0
možnosti
Foto

Omlouvám se! Za to vnucené zamyšlení i za pozdní odpověď. Nebývám holt vždy komunikabilní, a druhdy se to dost táhne.

0 0
možnosti

ba právě. ale nevymysleli jsme rčení, že: slibem nezarmoutíš? a možná nejen čekatelé, ale i pozorovatelé. my tak jaksi hledíme, co ještě se z čehokoli vyvine...

1 0
možnosti
Foto

Inu, každý reaguje, kterak se mu zlíbí, a vy hledící jistě máte právo jen hledět. ;o)

0 0
možnosti

Vůbec nic nestíhám, takže ani chodit načumovat sem, ale dneska jsem to udělala.

Příspěvky Ti chválit nebudu, to dělají všichni, ale musím Ti pochválit novou fotku v profilu, je božská;-)

2 0
možnosti

V metru si rád čtu České moře...dárek od Shakespeara...

Jinak pěkné verše...když si vzpomenu na ten druhý kopec, říkám si, že Blaničtí asi užívají Rohypnol:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

I to se dá brát optimisticky: že by mohlo být hůř. ;o)

0 0
možnosti
Foto

R^ Trefné; v posledním verši vidím i záblesk optimismu. :-)

1 0
možnosti
Foto

Tuž ja, děl by Větva (anebo Asiat).

;o)

0 0
možnosti

Povzdech potápěče 

 Kdyby bylo moře kolem kopce Říp,

 bylo by nám Čechům zcela jistě líp.    - citace Josef Fousek ze Semaforu a Kladna - pro Vladimíra karma  ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Když já ten kdybismus zrovna dvakrát neoblibuju. 

(I o tom už jsem tu ostatně kdysi bložil: http://vladimirt.gottwald.blog.idnes.cz/c/150570/Kdyby-hovno-bylo-cukr.html)

;o)

2 0
možnosti

Byl tu jeden Gottwald,

o blaho se starat chtěl,

ale nevděční čekatelé,

vlezli volům na špek.

Teď čumí na ty dary,

a stále čekaj lepší časy.

Karma pro vás!;-)

1 1
možnosti
Foto

Já to nějak nepobral, ale závěr jsem dekódoval jako pochvalu, tak díky za ni (pakli jsem dekódoval správně). ;o)

3 0
možnosti
  • Počet článků 381
  • Celková karma 39,62
  • Průměrná čtenost 2636x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.