Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

seď doma a máš pokoj:-)

1 0
možnosti
Foto

Někdo snad říkal, že chci mít pokoj?

;o)

1 0
možnosti
Foto

jsem veršoignorant, tak jdu aspoň pozdravit svého oblíbeného jmenovce;-)

2 0
možnosti
Foto

Můj život je neustálý rondel;-D. Už mě to začíná bavit:-). Ahoj Vladimíre.V

3 0
možnosti
Foto

Rondel je sice původně označením pro tuhle veršovou formu, nikoli pro obsah, ale když to vezmu kolem a kolem, tak i my jsme opravdu různými způsoby nějak zacykleni, jako jsou rondely (a jiné mé oblíbené cyklické formy, triolety, villonské balady...).

Máte recht, Jiří, život je rondel (což by se navíc i hezky rýmovalo, že?).

1 0
možnosti
Foto

Je úděl snílka

tvrdá konfrontace

s hora hvězd svitu

a lejna na botě,

 

však jeho dílka

- milá inspirace

k pohledu vzhůru

jemně vede tě

1 0
možnosti
Foto

Neříká se, že ho.no na botě štěstí přinese?;-)

1 0
možnosti
Foto

To se vyloučit nedá - i kdyby se to nakrásně třeba ani neříkalo. :o]

1 0
možnosti

kdo dokáže veršovat i o hovně, to je dle mého názoru profík nad profíky!!! ;-)R^V

2 0
možnosti
Foto

I kdeže, Mirečko, profík je někdo ouplně jinej. Já si prostě jen tak hraju. Pro radost. Kéž by nejen sobě...!

:o]

0 0
možnosti
Foto

Do toho, co jste sám vytrousil.

0 0
možnosti
Foto

Pokud bychom to brali realisticky přízemně, tak určitě ne (nejsem už sice nejmladší, paměť hapruje, ale jestli defekuji a kde, to ještě zaznamenat zvládám).

Ale protože jsem při psaní trošku měl na mysli i významy řekněme metaforické, pak ano, určitě, protože i já po sobě v životě leckdy a leckde nechal a nechávám ledasco z výtrusů nevydařených...

;o)

(Budiž mi snad aspoň malou útěchou, že jsem si toho vědom.)

3 0
možnosti
Foto

Díky!

:o)

Jestli venku neprší, tak to slyším.

0 0
možnosti
Foto

Jsem mile překvapen!R^ Nečekal jsem takovou perlu mezi vesměs stupidními a nenávistnými výměšky zamindrákovaných loserů v této blogosféře. Díky tomuto příjemnému pohlazení po duši mi bude chutnat oběd (pokud ovšem cestou do něčeho nešlápnu):-)

2 0
možnosti
Foto

Nu, to zhruba bylo mým zámyslem... ;o)

Tak dobrou chuť- i do života!

1 0
možnosti
JF

Když vy napíšete o h***ě, člověk má chuť přivonět. :-)R^

6 0
možnosti
  • Počet článků 383
  • Celková karma 39,48
  • Průměrná čtenost 2622x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.