Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LN

..vešíky mně mikdy nic moc nebraly...ale v kombinaci s těmi fotkami...:-)R^..prostě paráda....

1 0
možnosti
LN

eh...veršíky....mělo být....

1 0
možnosti
DG

Krásná fotka! Ten kolotoč vypadá hezčí než byl ve skutečnosti.

1 0
možnosti
Foto

Jo, motat se v jednom kole, to zvládám. :o)

Dokonce i nechtě...

1 0
možnosti
Foto

Nu, možná jednu, ale možná se taky motám na fleku...

;o)

0 0
možnosti
Foto

víš jak se to říká...houpat můžeš, ale točit už je moc...ale i tak Ti karmu posílám:-)

1 0
možnosti
Foto

Nebuj, Jaromíre, já to ruský kolo jen fotil, a pak to napsal. Do gondoly jsem nevlez. - Holt tomu můžeme s jistou mírou nadsázky říkat "básnická licence" (anebo případně metafora).

;o)

0 0
možnosti
Foto

Vláďo, v pondělí jsem byl na tom vídeňském v PRÁTRU. Za za tři eura padesát jsou tři otočky.

Na vrcholu by Tě napadly také tak krásné poetické verše. Mě tam jen napadlo, že jsem si nevzal padák.

1 0
možnosti
Foto

Za 3,50 € tři otočky? - Kéž by se to dalo takhle koupit vždycky...!

:o)

1 0
možnosti
DV

D76a41v14i90d 42V79l93k

27. 8. 2014 15:11

R^Super a další Karma za to, že tady někdo za poezii dostane Karmu přes 30 jste borec!

2 0
možnosti
Foto

Děkuju za pochvalu. - Ale když si uvědomím, že karma 30 vlastně znamená, že se to líbilo akorát tak nějakým 120 čtenářům, tak vlastně nic moc. - Ale co, když je nejhůř, můžu se chlácholit, že potěšil-li jsem jednoho, oučel byl splněnej.

;o)

1 0
možnosti
Foto

Když to Píšeš Ty, tak je to definitivní. :o)

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Ani slovo navíc.

4 0
možnosti
  • Počet článků 383
  • Celková karma 40,01
  • Průměrná čtenost 2622x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.