Diskuse

Majoránka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

... ta majoráka sluncem zalitá,

mi tu nějak chybí.

... kdepak je asi ukrytá?

:-)

1 0
možnosti
Foto

Od maminky to vždycky voní:-)

1 0
možnosti
PH

Na Netopýry to nemá - i když fotky jsou fajn, sice mi alespoň na jedné chyběla silueta té paní v kápi a s kosou (protože mně osobně jejich nálada připomínala umírání), ale jinak fajn.

1 0
možnosti
Foto

Někdy se holt povede víc, druhdy míň - což ostatně možná pro jiného naopak značí míň a víc...

;o)

0 0
možnosti
Foto

Jó, když hlava třeští jen z vůně, to ještě jde, viď? KrásnéR^

1 0
možnosti
Foto

Majoránka je pro mě bramboračka u prababičky na kamnech. A přesně kvůli tomu (a taky protože je mám obě ráda, i když jedna už není), má u mě na zahradě "fleka" napořád. Krásně jsi to napsal.

2 0
možnosti
Foto

Bývaly doby, kdy jsem o majoránce tvrdil, že je královnou koření, a přidával ji málem i do kafe. ;o)

0 0
možnosti
FF

...máš chuť majoránky, lásko má....(+ notový zápis)

Moc hezké albumR^

2 0
možnosti
Foto

Jo, i na tu jsem si vzpomněl. :o)

0 0
možnosti
Foto

Jo...a dobrá profilovka ;-D R^

3 0
možnosti
Foto

Dobrej nápad i realizace (i postprodukce...)! ;Đ

1 0
možnosti
Foto

Pozdravuj, buchta padla za oběť čertům ke snídani :)

1 0
možnosti

? To musel být mejdan.:-))))))

2 0
možnosti
  • Počet článků 381
  • Celková karma 39,76
  • Průměrná čtenost 2636x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.