Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HBM

Ať Ti pánbíček dopřeje, chlapče snivý :)

1 0
možnosti
FF

Je fajn, že se tak dá snít pořád dokola...veršíky neutečou, vždy mohu zas a znova dát dát očím napuchlým...

1 0
možnosti
JH

Krásné víly

věnce vily

a blogeři na ně vyli....

Já už jenom tiše sním.:-/

1 0
možnosti
Foto

Já bych se v té noci svlík

that lady is so fair and sleek

R^R^

1 0
možnosti
Foto

Možná by řekly, že mi daj,

but I do not remember why...

1 0
možnosti
Foto

Hoši, mně je nějak povědomá. Tím myslím vás, co už tu jste. Možná mě ale jen šálí zrak. Teď hledám karmu, kam VŮL jsem ji zase utrousil a kterou které nebo komu? My zralejší to nemáme jednoduché. Jinak jsem spokojený a to přeji také vám, hoši!;-D

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS