Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^R^ Pozdě, ale přece.!!

0 0
možnosti
Foto

Podle mne není příliš pozdě, pokud jsme ještě schopni si to uvědomit. ;o)

0 0
možnosti
Foto

Posílám úsměv na dálku...:-) Stačí?V

1 0
možnosti

Nádherné a výstižné ztvárnění duševního rozpoložení. (navíc jste použil dva mé oblíbené zástupce živočišné říše). DÍK.

2 0
možnosti
Foto

Tak to byla vcelku příjemná náhoda (možná). :o)

Dík!

1 0
možnosti
Foto

a já Ti zase mávám :-)

1 0
možnosti
Foto

"Nu vidíš, králi: tak náš lid!

Má duši zvláštní - trochu drsná zdá se -

však kvete po svém, v osobité kráse."

====================================

A teď mě prosím omluvte. Jdu si dát révu z Burgund na Vaše zdraví. Pan Bushek už mi netrpělivě kyne. Jistě se bojí aby nám neujelo šestispřeží. Dnes máme namířeno do taverny U chechtavého internetopýra.

4 0
možnosti
Foto

R^ 

A o tom zas někdy příště. ;o)

0 0
možnosti

Máte to vychytaný! R^

1 0
možnosti
Foto

I kdeže, furt zdaleka ne - a to je na tom taky fajn. :o)

0 0
možnosti
Foto

Ty jsi, a protože jsi takový jaký jsi, tak už prostě budeš, i kdyby si nechtěl. Navždy, i kdyby chechtaví netopíři už nebyli. ;-)

3 0
možnosti
Foto

Taky v to trošku doufám, jen jsem to možná chtěl zakřiknout.

;oĐ

0 0
možnosti
  • Počet článků 383
  • Celková karma 40,00
  • Průměrná čtenost 2622x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.