Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

díky, hlavně za tu muziku. moje gusto. ale ten o zlém snu budu dávat dál obzvlášť ráda :-)

0 0
možnosti
Foto

To mě těší obzvláště!

;o)

Díky!

0 0
možnosti
Foto

Rozesmátých tváří není nikdy dost. R^

2 0
možnosti
Foto

Nebudu se ptát, kde se to podepisuje, pouze souhlasím, zplna hrdla a zplny klávesnice.

;o)

0 0
možnosti
Foto

Přiznejte se, Vy jste se na mě domluvili a tropíte si ze mne šoufky, že? :Đ

Ale dobrá, už sem příspěvky, abych publikoval pokračování, dávat nemusíte, bude.

"Coming soon"!

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že nad všechny pochvaly a karmy bude, když napíšu, že jsme se tady chechtali všichni tři. R^

1 0
možnosti

..to teda čučím! :))

1 0
možnosti
Foto

Nakolik Tě znám, věřím, že snad ne tragicky. ;o)

0 0
možnosti
DD

Mě si připočítejte k těm potěšeným.

Tan poslední mi trochu připomíná Renčínovy Dlabáčky. To je náhoda?

1 0
možnosti
Foto

Někdy minule jsem psal, jak je to s tou inspirací...

Takže vlastně nevím. - Vyloučit to nemohu, Renčínovy Dlabáčky jsem míval vždycky rád.

0 0
možnosti
JK

J97a94n 77K87a42l65i48s49t70a

18. 1. 2014 15:53

R^

Pořídím si kravatu.

;-D

2 0
možnosti
KM

;-D R^

Ten druhej je podle nápisů na zdi asi z minulého století. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Dobrej postřeh. Jo, je. Odhadem tuším 1993.

;o)

0 0
možnosti
Foto

R^ Tak to by šlo, co máme dál na skladě?;-) Super, dneska mě všichni kolem těší (teda až na finančák), to je ale hezký den!

2 0
možnosti
Foto

Tak o finančáku zas někdy příště... ;o)

0 0
možnosti
JM

J77a54k70u33b 96M24a57r63e10k

17. 1. 2014 12:39

;-D;-D;-D;-D;-D;-D

Venku je hnusně, tady je hezky. Děkuju!

R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 383
  • Celková karma 40,00
  • Průměrná čtenost 2622x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.