Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

onehdy jsem koukala, jak letí na zimoviště. v dětství mi lítaly údolím asi 200 m od oken. je to takovej zvláštní zvuk... mám je moc ráda, ale nelezu k nim, nechám je přijít v zimě při krmení jen jak chtějí samy. labuťák, když mu lezou pitomci k hnízdu, umí zlomit křídlem ruku. a kdo má doma husy a kombinačky, taky ví své

3 0
možnosti

Karma za to krásné odpočinutí od politiky! R^

2 0
možnosti
Foto

V tom je snad trochu i oučel. :o)

0 0
možnosti

Nádhera a pohlazení pro duši.V

2 0
možnosti

Verše! R^

Fotky! R^

A navíc muzika. R^

3 0
možnosti

R^ to se to fotí a básní, když se to umí! ;-D

4 0
možnosti
Foto

Jo, ale mně to dá dřiny...!

;o)))

0 0
možnosti
Foto

Jak je z fotek vidět, dají se labutě veršem a hudbou snadno přivábit :-) Hezký.

3 0
možnosti
Foto

Jestli ta kauzální souvislost nebyla trochu jiná (třeba tu poezii přivábily labutě...).

;o)

1 0
možnosti

Půvabné verše. Dostala mě fotografie, kde cudná labuť ukazuje divákovi - nemravovi černý kotníček. A když navíc začala hudba, měla jsem pocit, že příště se stránka otevře a vtáhne si mě dovnitř. Pěkné. :-)

3 0
možnosti
Foto

Že by exhibicionistka...?

;o)

Dík!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS