Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Absolutně dokonalý, ovšem co mě zejména dostalo je to první foto dívek s jednou spojenou pusinou, fakt úúúžasný, a pokud to není fotomontáž tak by to mělo aspirovat na World photo of the year - to se opravdu podle mě ještě nikdy na zeměkouli  nevidělo:-)

1 0
možnosti
Foto

Dík!

:o)

Ne, není to fotomontáž. Ani ty synchronní nohy ne. :o)

0 0
možnosti
KT

krása! celý. ale ty dvě smějící se blondýnky jsou neskutečný. i když všichni ti smějící se lidé mi náramně zvedli náladu tento pošmourný den

1 0
možnosti
Foto

Dík sice opožděný, ale upřímný!

:o)

0 0
možnosti
Foto

Ale běž, mám ráda jaro a léto, ale i podzim je nádhernej a do zimy času dost! Potěšila jsem se veršem.

1 0
možnosti
Foto

Podzim je nádhernej, ale to nic nezmění na tom, že mladé oblinky se halí a staré klouby vržou... ;o)

0 0
možnosti

R^ Pěkné rozloučení!

3 0
možnosti
Foto

Ono se snad ještě léto na chvilku rozloučit vrátí.

:o)

0 0
možnosti
RJ

Člověče, fakt to umíte!  R^

3 0
možnosti
Foto

Děkuju! Snažím se, a někdy se holt poštěstí.

:o)

0 0
možnosti
JS

R^

To rozkliknutí fotek je fajn!

1 0
možnosti
Foto

Dík!

Jo, jasněže jsem rád, když to někdo zaznamená, neřkuli ocení.

:o)

1 0
možnosti
TS

Vladimírku... Tvé fotky jsou jasné fotky Muže! Krásné, lichotí i nám ženám na snímcích nepřitomným ;-)

5 0
možnosti
Foto

Však krásy není nikdy příliš. ;o)

2 0
možnosti
  • Počet článků 383
  • Celková karma 39,85
  • Průměrná čtenost 2622x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.