Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Fajn! :o) A ač by to snad nemusela být nutně zrovna součástka Jandákova, děkuju!

:o)

1 0
možnosti

J40a85n 75V80r38a86n10a

7. 6. 2013 18:48

Ja uz to znam z knizky, ale to Vase vypraveni proste sedi!. Hledam prirovnani a vybavuje se mi jista cast poslance Jandaka a hrnec k tomu..

2 0
možnosti
Foto

Snažím se Vám usilovně odpovědět, Jene Vráno, a ono to furt píše někam jinam. Možná to maj zas trošičku rozbitý...

;o)

0 0
možnosti
Foto

Vladimíre, nádherně kouzlíte s češtinou. Až mám obavy, že tomu ty dnešní videoherní děti už nebudou rozumět. Mimochodem, tu ukázku jste načetl vy vosobně? Pokud jo, tak jsme až dosud zdaleka neměli přehled o skutečném počtu a rozsahu vašich talentů ;-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuju za pochvalu, a ano, opravdu jsem to načetl já (ouplně vosobně a sám). Koneckonců coby komediant jsem pohádky do rádia načítal dokonce o pár let dřív, než jsem je sám začal taky psát.

A protože jezdívám po vlastech českých i moravských povídat si s robátky o světě i o pohádkách, a součástí mého povídání je taky autorské čtení právě z téhle knížky, mám zvěst příznivou: rozumějí tomu a chechtají se (byť někdy i jiným pasážím než jejich učitelky).

0 0
možnosti

Já bych prosila takhle krásně načtenou tu celou knížku! Prosím, prosím!

1 0
možnosti
Foto

Koukám, že takovejch by bylo...

0 0
možnosti

Že už i vy se přiživujete na té trapné vlně blogů o povodních, to mě překvapilo. 

Ale že jste to udělal ještě dřív, než ty povodně začaly, to mě přímo šokuje!

;-);-D

3 0
možnosti
Foto

Já si představil Kemra na samotě u lesa, jak sedí u rádia a zaujatě poslouchá. :-)

4 0
možnosti
Foto

A pak se vykloní a volá za Třískou a Svěrákem: "On ty dyzentýry vodník spláchne!"

0 0
možnosti

Ten malý kluk, který je ve mně někde ještě schovaný, měl radost. A ten velký kluk se bavil taky.  

R^:-)

5 0
možnosti
Foto

Potvrzuju, velký kucí taky! :-)

3 0
možnosti

To se povedlo! R^

A můžu se zeptat, kdo je to na konci na té fotce? To jste vy? A takhle vypadáte anebo je to obarvené ve Photoshopu?

;-D

4 0
možnosti
Foto

Ano prosím, jsem to já.

Ne prosím, takhle zeleně obvykle nevypadám, ani když sním pofidérní klobásu.

Ne prosím, není to obarvené ve Photoshopu, ale opravdu jsem si před pár roky zahrál i vodníka, takže jsou to šminky.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS