Diskuse

Muži u tyče

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J43i16ř79í 87N65o62v11á35k

16. 2. 2013 19:25

Má to šmrnc!

1 0
možnosti
Foto

Jestli to tak vypadá, tím líp. ;o)

Dík!

0 0
možnosti
Foto

Taková hořká a smutná básnička, takovej hořkej a smutnej kreslenej vtip a pak koukám do diskuse a tady je to smajlík na smajlíkovi. Myslím, Vladimíre, že jste tentokrát zůstal nepochopen. Ale to se nám, genium, občas stává.

4 0
možnosti
DM
Foto

Dík, Štěpinko - Tvůj vytříbený vkus samozřejmě nezklamal... 

;o)

0 0
možnosti
JS

Tak dobře, smířil jste mě s Valentinem! 

;-D

1 0
možnosti
Foto

Jestli ho potkám, já mu to vyřídím. ;o)

(Á propos, jednu postavu toho jména jsem ostatně už i hrál, pak bych to vlastně mohl vyřídit i sobě...)

1 0
možnosti
DM

Vladimíre, Vladimíre, ty Vaše triky....;-D

2 0
možnosti
Foto

To jsem holt já, malé, něžné poupátko...

;o)

1 0
možnosti
RB

Ze svatého Valentina je v nebi vrtule. A já za to posílám karmu. R^

3 0
možnosti
Foto

Já pevně doufám, že jestli takový svatý Valentin existoval, tak by z toho měl spíš radost. ;o)

0 0
možnosti
Foto

Zdá se, že máš s tím Máchou leccos společného :-)

4 0
možnosti
Foto

Nepochybně. Kupříkladu i já vylezl na Bezděz. Ale narozdíl od Karla Hynka nikoli sólovýstupem, mne tam vytáhly dvě půvabné kolegyně: http://tinyurl.com/komediantky

0 0
možnosti
Foto

Muži jsou různí. ;-D Například báječní muži s klikou. :-PR^;-)

3 0
možnosti
Foto

Pak jsou ještě báječní muži s pechem, ale o těch se tolik neslýchá (asi že mají pech)...

;o)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS