Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pavouka jsem chytila :-).okna jsou nádherná všechna a budou jistě i v létě. škoda. na plasťákách se tohle prostě vidět nedá

0 0
možnosti
Foto

Tak to je jako z pohádky:-)

6 1
možnosti
Foto

Já ty květy měl letos tady na okně, u kterého sedím, a zas taková pohádka ten mráz nebyl. ;o)

2 1
možnosti

Moc pěkně mráz kouzlil. Měli jsme doma podobná okna v prádelně, ale takové kresby udělali kdysi skláři. Karma jak jinak R^;-)

4 1
možnosti
Foto

Tak já měl takové okno tady, dvacet čísel od levého ramene. ;o)

1 2
možnosti
Foto

... a smim si líznout? ;-) Pěkné, vážně pěkné. :-)R^

5 1
možnosti
Foto

;-D...sorry, ale teď jsi mi něco připomněl:-)))

2 0
možnosti
Foto

Prozraď mi, prosím, kde se tak krásný okna kupujou!

7 1
možnosti

;-);-DBypadá to, že na smeťáku.

0 0
možnosti

Až postupně jsem zjistil, proč je ta báseň na začátku. Že si napřed mám přečíst ji, a pak si prohlídnout ta okna. Chytře napsaný!R^

6 1
možnosti

Vyvolává to ve mně vzpomínky a představy. Za zády mám starý šporhelt, jako býval u babičky, a nosím z přístěnku polena a přikládám, aby ta zima nemohla dovnitř.

:-)

7 0
možnosti

A měli jste v tom šporheltu taky tu nádržku, ve které se ohřívala voda?

3 0
možnosti
  • Počet článků 381
  • Celková karma 39,59
  • Průměrná čtenost 2636x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.