Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrá slovní hříčka...;-)

2 0
možnosti
RB

A furt padá a padá a padá!

2 0
možnosti
DM

Juchů...tady Vám sněží!:-)

3 0
možnosti
Foto

No jo, holt jsem to tvořil ausgerechnet o kalamitě. ;o)

0 0
možnosti
PV

P34a92v48e65l 65V40a83n46ě90k

18. 1. 2013 19:46

Ten vtip je pěknej.

2 0
možnosti
EZ

Autore, to je ostuda!

Jak to, že mi to uniklo a že to čtu až teď?

;-DR^

3 0
možnosti

Dobrý, ale mějte úctu ke stáří! Tu mouchu bych prosil příště větší, musel jsem si kvůli ní dojít pro druhý brejle. R^;-D

3 0
možnosti
Foto

Proměna krvesmila v nekrofila, aneb Předtím a potom, aneb Najdi 5 rozdílů :-). Roztomilé!

4 0
možnosti
Foto

Nějak se mně nechce, tak ti to velkoryse nechám. ;o)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju všem za účast v diskusi a omlouvám se jak za pozdní reakce, tak jestli nezvládnu odpovědět každému. Původně jsem plánoval, že se vrátím domů kolem půl třetí, ale nějak jsem se coural a dojel až před chvílí.

Když jsem do pozadí tohohle blogu vkládal ten padající sníh, to právě, že už za oknem padal. Od té doby nepřestal. Já ráno přišel k autu, a vypadalo takhle: 

http://tinyurl.com/bilejsajrajt 

A když jsem z cest dorazil zpět (už skoro nevidomý z té bílé tmy), na jeho místě už bylo skoro půl metru sněhu. Ke dveřím domu jsem se musel prohrabat a proházet. A jako by to nestačilo, ten bílej sajrajt ještě furt a bez přestání padá a padá a padá!

;o)

3 0
možnosti
Foto

Víš ty co, kdybych bydlela na horách (a to jednou docela určitě budu), pořídila bych si sáně. A jezdila bych pak po těch zavatejch cestách a kynula bych motoristům!

2 0
možnosti
Foto

R^:-) Škoda jen, že těch úchylů nemáte víc. Úchylů není nikdy dost. Navíc je to v poezii neprávem dost opomíjený téma.

4 0
možnosti
Foto

Náhodou mám. Ale neseznal jsem je hodny zveřejnění. ;o)

0 0
možnosti
EZ

Moje chyba! Tohle jsem měl objevit ráno, měl bych hezčí den.

3 0
možnosti
Foto

Tu poznámku o hezkém dnu se snažím brát, jako že není škodolibá. :o)

0 0
možnosti
  • Počet článků 383
  • Celková karma 39,82
  • Průměrná čtenost 2622x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.