Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zubatá mě nedostala, vrátil jsem se ze špitálu, a tak moc děkuji za tu krásu, že jsem se na ni mohl podívat!

3 0
možnosti
Foto

Tak to jsem dvakrát rád!

Díky a přeju pevné zdraví a velkou kliku!

1 0
možnosti
Foto

Krása na pokračování...

5 0
možnosti
DM

Teda tady je nejen radost číst, ale u prolítnout fotky diskutérů. Charismatická diskuse se vším všudy R^R^

3 0
možnosti
JS

Krásná práce láká krásné lidi.

Proto už radši odcházím.

:D

1 0
možnosti
EZ
KM

Dobře se to povedlo. R^

2 0
možnosti
Foto

Hej hola, mistře, ta báseň V. Zrcadla ti visej doma taky moc pěkný, do těch je radost kouknout.

A Malý Nadýmač... pořád lepší než velký nadýmání, že jo :-)

6 0
možnosti
Foto

Zrcadel mi tu moc nevisí. Možná i proto čučím tak do vody. ;o)

A jen tak mimochodem, je to trochu mezní; ta fotka je vlastně focená z meze mezi Malým Nadýmačem a Velkým Nadýmačem...

2 0
možnosti
JS

Moc dobře sladěná kolekce, včetně veršů.

A děkuju za popisy k fotkám.

R^

4 0
možnosti
Foto

Děkuju i já! Jestli to tak aspoň trochu působí, pak přiznám, že to bylo záměrem.

1 0
možnosti
KT

co to plave na tom Vyšatově? kdyby jen ty tyče, tak na nich je zavěšená síť nebo návnada... ale co ten dlouhej camfour? chválou se vůbec nezdžuju, dalšího dříví v lese netřeba, ale však víte. ;-) i když co tolika pokory?

1 0
možnosti
Foto

Nebudu předstírat, že mě pochvala nepotěší, takže bezostyšně chvalmež! ;o)

A kterej camfour? Ten napravo dole (to je pramička) anebo ten víceméně vertikální klacek zapíchnutý do dna? - To netuším, ale potkám-li rybářů, prubnu se doptat.

;o)

0 0
možnosti
RH

Děkuju, zlepšil jste mi dnešní náladu! :-)

3 0
možnosti
LK
Foto

Děkuju, pak je to v pořádku. ;o)

0 0
možnosti
  • Počet článků 383
  • Celková karma 39,82
  • Průměrná čtenost 2622x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.