Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

laika

11. 8. 2011 15:32
domácí máslo? Ano!

Přesně takhle ho dělám já, jen tu šlehačku pak šlehám ponorným tyčovým mixérem ve vysoké nádobě... Máslo je v-y-n-i-k-a-j-í-c-í! Jarka

0 0
možnosti

vladimir.t.gottwald

11. 8. 2011 16:52
Re: domácí máslo? Ano!

Pokud se k tomu někdy odhodlám, a pokud do té doby pořídím i ten tyčový mixer, taky zkusím (možná...). ;o)

Díky! :)

0 0
možnosti

martinhdk

8. 8. 2011 8:25
......máslo...blívajs......

;-DR^........každopádně je fantastické,že si někdo umí udělat máslo.Přesto děkuji za recept ale nevyužiji.Kdysi jsem si zkusil "tlouct"máslo v máselnici.Jednak nechci aby se mě obnovil houser a jednak,i když nevím z čeho to je,si máslo raději koupím v samošce.Přiznávám,su líný........R^;-D

0 0
možnosti

vladimir.t.gottwald

8. 8. 2011 22:03
Re: ......máslo...blívajs......

No...

To jsme na tom podobně! :Đ

Vlastně jsem horší, já se pořád ještě vymlouvám, že "až bude víc času..." ;o)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS