Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

chudacek.blog.idnes.cz

21. 11. 2010 18:23
Souhlasím s Vámi,

mně se hudba André Rieu (cizí jména radši neskloňuji) taky líbí. Ještě si dobře pamatuji, co jsem cítil, když jsem ho slyšel poprvé. Bylo to v rádiu lehčí podání klasické hudby, myslím Mozarta nebo někoho jiného z té doby. Připadalo mi to úsměvné a myslel jsem si, že si někdo dělá legraci. Pak to však pokračovalo jinou skladbou ve stejném stylu. Po čase jsem si na něj zvykl. Vidím jej hlavně jako popularizátora klasické hudby. V jednom televizním rozhovoru řekl, že mu vadí, jak moc vážně se hraje klasická huba, muzikanty ve smokingcích atd. V době Mozarta, byla např. jeho hudba polulární a byla poslouchána nejen v koncertních sálech ale také při slavnostech, jídle atd., a nemuselo se při ní mlčet. André Rieu je asi nejsilnější v hudbě Johanna Strausse jr., tj. valčíky atd.

Rád pouslouchám klasickou hudbu (česky se říká nepřesně "vážná hudba", což naznačuje, že jde o něco vážného, tak to však být nemusí) v současně běžném vážném provedení, ale občas se mi líbí i provedení André Rieu.

0 0
možnosti
JC

chudacek.blog.idnes.cz

21. 11. 2010 18:29
Re: Souhlasím s Vámi,

André Rieu si vybírá repertoár, ke kterému se jeho styl provedení celkem hodí. Např. vážné skladby Johanna Sebastiana Bacha jsem ho ještě hrát neslyšel.

0 0
možnosti
VV

V.Woolfová

7. 10. 2010 20:34
Tedy, jakážto debata na téma "kýč"!

Co k tomu říct? Snad je to, že pro jednoho je to kýč, pro druhého umění a naopak.

Já tohle taky nemusím,ale nemůžu tomu chlapíkovi upřít, že je skvělý houslista.

Vkus nevkus, je to jen úhel pohledu.;-)

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

7. 10. 2010 22:53
Re: Tedy, jakážto debata na téma "kýč"!

A kšeftman taky - ale to se nevylučuje ani s kumštem ani s kýčem. ;o)))

0 0
možnosti
LB

pifffka

6. 10. 2010 23:50
Vše jde dělat dobře a špatně.

Mizerný umění se stává kýčem a dobře udělaný kýč je umění. A tohle je sakra dobře dělanej kýč.

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

7. 10. 2010 17:51
Re: Vše jde dělat dobře a špatně.

To je tak zauzlené, že souhlasím, aniž bych si byl jist, že zrovna zcela chápu... ;o)))

0 0
možnosti
N

novodvorska15

4. 10. 2010 18:59
Waltzing Matilda

Od té doby, co jsem viděla film And the Band Played Waltzing Matilda, mě ta písnička dojímá vždycky. A protože Australani ji vnímají jako svůj symbol, Andre Rieu ji pro ně na závěr svého australského koncertu zahrál. A zahrál ji krásně, protože to umí.

To the pure, all things are pure, but to the defiled and unbelieving, nothing is pure; but both their minds and their consciences are defiled.

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

5. 10. 2010 14:20
Re: Waltzing Matilda

Tit 1,15 ;o)

0 0
možnosti
KT

Ježikača

3. 10. 2010 23:45
a znáte tuhle písničku

nazpívanou Hálou blahé paměti? řekla bych, že je to lepší verze.

0 0
možnosti
N

novodvorska15

4. 10. 2010 19:07
Re: a znáte tuhle písničku

Znám, ale to je už jako jiná písnička, má jiný text a jinou náladu. Já mám radši tu australskou.

0 0
možnosti
M

morbid

3. 10. 2010 20:05
Opravdu je to kyc!!!

To jsem chtel napsat, ale nejak na novem notebooku nemuzu psat hacky a carky.

Je to kyc, je to podbizive a povrchni, nic noveho to neprinasi! To je ta dnesni zkazena doba. Vsichni jsou zblbli Vieweghem a Novou, opravdovou kvalitu nepoznaji, a tak sedaji na zadek pred kycem, brakem a skvarem!

U vas me ten nevkus prekvapuje. Tentokrat karma nebude. Rv

0 0
možnosti
K

Katolisky.Jiri

3. 10. 2010 20:12
Re: Opravdu je to kyc!!!

Já bych tu karmu klidně dal, ale u tohoto blogu to nejde! ;-D

Morbide, mě si do toho seznamu kýčařů připiš taky!

0 0
možnosti
AG

Melopsittacus

2. 10. 2010 12:59
Je to fakt sila!

Kdo umi, ten umi.

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

3. 10. 2010 19:07
Re: Je to fakt sila!

Jo, to on fakt jo. :)

0 0
možnosti
A

asas

2. 10. 2010 12:48
Krása!

Když vidím ty lidi v hledišti, až mě to dojímá.

R^

0 0
možnosti
M

morbid

2. 10. 2010 12:33
Opravdu to je kýč.

;-D

0 0
možnosti
Z

zdenek.novotny

2. 10. 2010 9:32
Všechno, co se líbí, nemusí být kýč.

Tohle se mi líbí! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 383
  • Celková karma 40,00
  • Průměrná čtenost 2622x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.