Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZB

zuzana.blanarova

2. 6. 2010 19:50
Pěkné

R^  Asi to nebude tak od věci, když můj muž taky říká, že většina ženských nemá smysl pro humor.. Já nevím, já se radši bavím s chlapama :) Ale na naši obranu musím říct, že pár ženských se smyslem pro humor znám! :)

0 0
možnosti

Pavel.Hrdina

19. 2. 2010 21:05
Dobrá sranda!

A největší sranda je, kolik diskutérů to bere vážně. ;-D

Karma! R^

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

20. 2. 2010 3:09
Re: Dobrá sranda!

Popravdě už jsem se přistihl, že tomu místy podléhám. ;o)))

0 0
možnosti
P

petrhajek.blog.idnes.cz

17. 2. 2010 19:58
hezke...

ac vlozky nepouzivam a nepotrebuji, tak u takovehle reklamy bych se pobavil. I kdyz pravda - asi ne pri padesatem shlednuti (coz je past vsech vtipnych reklam - vtip prijde o pointu a pak uz to neni ono).

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

17. 2. 2010 21:01
Re: hezke...

Jasně! (Tenhle blog jsem stejně víc mínil pro srandu a radost - ale pssst, těm, kteří by byli smutní, že to nepochopili, by to mohlo být líto!) - Na druhé straně je ale fakt, že dobře udělaná vtipná reklama - byť její pointu již znám - mně nevadí a neuráží mne, zatímco reklamy stupidní mne štvou furt. ;)

0 0
možnosti
DV

krasavice moravská

16. 2. 2010 18:13
.

když ji miluješ není co řešit;-D

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

16. 2. 2010 18:50
Re: .

Jo, ta panenka na kapotě? Ta jo (včetně těch následných hysterických výlevů prudérie)! ;)

0 0
možnosti
M

Minae

16. 2. 2010 17:46
Jiný pohled

Položil jste velmi zajímavou otázku.

Problém nebude v tom, zda ženy mají či nemají smysl pro humor. Bude v tom, jak ženy přistupují k nákupu. Mě nezajímá, jak vtipná byla reklama (ačkoli se ráda směji), nezajímá mě, jaký měl kdo nápad, jak originální. Když chci vložky, zajímá mne jejich praktická stránka. Při prvním nákupu se možná nechám ovlivnit reklamou, ale další nákupy už ovlivní pouze a jedině, jak se osvědčily, jak jsou nebo nejsou příjemné, jak splní moje očekávání.

S tímhle musí výrobce i zadavatel reklamy počítat. Ví že musí do krátkého času vměstnat tolik informací, aby mě přesvědčil. Musí mě něčím nalákat a zkuste k tomu vmáčknout vtipnout stránku.

Podobná situace bude u všech zmiňovaných výrobků. Žena, která si chce v domácnosti ušetřit práci, se dá nalákat jen na lepší vlastnosti, jinak přece nebude měnit svůj léty vyzkoušený výrobek. Zasměje se, ale nenakoupí.

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

16. 2. 2010 19:21
Re: Jiný pohled

Díky, ale v tom jsme na tom řekl bych skoro všichni víceméně obdobně. O informacích jsme se tu nepřeli, nám se spíš příčily evidentní stupidity. Výpovědní hodnota sdělení, že "Pavlík je tak malý, protože je ještě malý," mi o praktické stránce výrobku skutečně příliš nenapoví, a sdělení, že při ručním mytí nádobí spotřebuje 40 000 litrů vody ročně, divákovi řekne leda to, že výrobce reklamy buď neumí dělit, anebo bohapustě lže.

Toho, kdo se ostatně o praktickou stránku skutečně zajímá, asi sdělení, že margarin se dá namazat na chleba, nejen nepobaví, ale ani nepoučí, a tvrzení, že se zhubnout dá pouhým polykáním tabletek, může soudného diváka svou stupiditou leda naštvat. To není informace o lepších vlastnostech, ale blábol. - Oproti tomu informace o trvanlivosti nátěru Antirezinem ("...až ten plot budu natírat příště, vy už tady nebudete.") je sice humorem černým, ale informace jasná, sdělná, výstižná i vtipná (a ne, že to nejde - jde to!).

0 0
možnosti
LU

pidla

16. 2. 2010 16:30
Nechápu proč??

Já bych se na ni ráda podívala, jinak vynechávám blbé reklamy ,a to jsou všechny, na ženské potřeby všeho druhu, protože mne urážejí. Žena jsem už skoro 50 let, to jen na okraj, aby nebyly pochyby.

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

16. 2. 2010 16:34
Re: Nechápu proč??

V tom případě mi nezbývá než věřit, takové zkušenosti totiž zdaleka nemám; jen pouhých pár desítek hodin jsem býval abatyší kláštera U Vlaštoviček. ;)))

0 0
možnosti
DB

doktor_bota

16. 2. 2010 16:04
Odpověď?

Ženy se prostě berou moc vážně. Ne všechny, ale...

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

16. 2. 2010 16:17
Re: Odpověď?

Právě proto, že určitě ne všechny, by to mohlo být zajímavé. I kdyby takových bylo 90 %, stále zbývá 10 %, a to je docela slušný segment trhu, ne? ;o)))

0 0
možnosti
KT

Ježikača

16. 2. 2010 15:48
možná proto,

že ženy, které sleduí reklamy, berou nakupování VÁŽNĚ. ;-D nesnáším reklamy zaměřené na ženy. podle reklamních odborníků jsou všechny ženské malicherné, povrchní, ufňukané slepice, které rozesměje jen to, když je v reklamě za blba muž. víte jakou práci midá, než koupím prášek, na který by nebyla reklama? aspoň ten týden nákupu? a kolika věcí, kteé samy o sobě nevypadaly pitomě jsem se zřekla, neb jsem se málem obrátila naruby u reklamy na ně? a to mám u reklam preventivně ztlumený zvuk... jediná dobrá reklama na dámskou hygienu je na vložky FERNET.

0 0
možnosti
KT

Ježikača

16. 2. 2010 15:49
Re: možná proto,

jen nevím, jak drží na místě určení a brání provlhnutí

0 0
možnosti
MS

Kima

16. 2. 2010 14:15
vtipná reklama?

První co mě napadlo,že zmíněné výzkumy se nejspíš dělaly v Americe! Léta namlouvám cizí reklamy. U výše jmenovaného tématu jsem povděčná,když místo konkrétních vět, u kterých se ve vás vzbuzují různé představy, žensky intimního charakteru, vás hladí příjemná hudba a ve větru se vlnící lány heřmánku.. Když pak můžu hlas vyjemnit do hladka a představovat si,že jsme jen součástí přírody,a že nás pohladí vůně a jemnost heřmánku...Vše ostatní mě, jako ženu drtí.. A raději sáhnu po produktech,které mi nepřijdou tak nechutně podbízívé..Domněnky kreativců,že my ženy,jsme bez fantazie,ve mě vzbuzuje pocity revolty.

.A představa,že nemáme smysl pro humor, ta ve mě vzbuzuje vztek.Jediný logický závěr je, že zmíněné stupidní reklamy působí na masy podprahově.

Čím větší kravina, viz -"uzel na kapesníku", nakrkává lidi tak,že přesto, nebo právě proto (?) to kupují..Nikdo podle mě už nezapomene na BOBIKA ,přestože ve své podstatě šlo o reklamu drsnou.To je důkaz,že reklama může být vtipná i účinná.

0 0
možnosti
E

Elija69

16. 2. 2010 14:40
Re: vtipná reklama?

Bobika nebyla reklama primárně určená pro ženy.

0 0
možnosti
AH

nyny.

16. 2. 2010 14:15
ach jo

kdeže jsou časy bóobika a já ho vidím  a vrchní, co je nějakej divnej. Dneska už není humor ani v těch mužskejch reklamách. Ale já si pamatuji na nějaký odkameňovač praček či co to bylo a na takového úžasného truhlíka s úžasným všeobjímajícím úsměvem a s radostí ze života, jak říká...a vodní kámen nemá šanci. Ten mne bavil, ale pak ho nahradili nějakým tupým strejcem a bylo. No a věta vy zíráte my zíráme taky nebyla úplně špatná, ale to je z mého hlediska asi tak všechno.A přitom 90% reklam je právě na věci cílené na ženy, smutná bilance.Já reklamy od počáteční zuřivé nenávisti přešla přes rezignaci až po programový odchod wc nebo vaření kafe, takže je mám max na ucho a to je tedy bída snad ještě větší než na pohled.

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

16. 2. 2010 15:24
Re: ach jo

Ó ano, i pro prostatiky jsou ostatně reklamní přestávky dobrodiním. Akorát je holt pech, když je reklama na lék na prostatu v reklamní přestávce zrovna v prostředku... ;)

0 0
možnosti
  • Počet článků 382
  • Celková karma 39,94
  • Průměrná čtenost 2629x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.