Zákon zachování jezevčíka

„U rybníka stojí jezevčík a chce na druhou stranu, nesmí však ani oběhnout ani přeplavat. Jak se tam dostane? Jednoduše: přeplave! Říkáte, že nesmí? Jistě, nesmí. –  A stejně přeplave.“  _____________________________________________

   
   Jsem jezevčíkem u rybníka,
   vynechte mě z té propagandy,
   jak správně myslet a co říkat!
   Jsem jezevčíkem u rybníka
   a jediné, co se mne týká,
   je zákon zachování srandy.
   Jsem jezevčíkem u rybníka,
   vynechte mě z té propagandy!

  

herec    

Miroslav Částek    

* 24.března 1937    

Brno    

K osmdesátinám Miroslava Částka, od něhož jsem tu klasickou židovskou anekdotu ve verzi o jezevčíkovi u rybníka před nějakými třiceti roky slyšel ponejprv.

 

 © vtg 2017

 

 

Autor: Vladimír T. Gottwald | úterý 28.3.2017 6:40 | karma článku: 47,97 | přečteno: 4484x
  • Další články autora
  • Počet článků 381
  • Celková karma 39,84
  • Průměrná čtenost 2636x
 

  Cynický romantik
  a skeptický optimista.

Sarkastický čmáral, psavec a veršotepec, komediant a představitel mnohých persón, najmě lidských trosek, magorů. zlosynů, bezdomovců, padouchů a rozličných hovad.